تراجم

کوّے کا پر : ادونس ( شام ) ….. ترجمہ : اقتدار جاوید

١۔ صبح کی شان و شوکت کا مدّ ِ مقابل بھلا کون ہے اک جوانی کا تازہ لہو ہے جو افلاک تک بہتا ہے میری نبیوں کی پیشانی میں یہ زمیں اک پرندوں کی نامختتم ڈار ہے جو کہ ہر رُت میں آتی ہے آتی ہے گاتی ہے پر پھول لاتی نہیں ہے مرے واسطے […]

نظم

پھینک کے پھول : فیض محمد صاحب

کیا بُراٸی ہے اگر اُس خفا کو آج منا لیا جاۓ اور پھر اس کے جھوٹ پر اعتبار کر کے پھر سے محبت کو رونق بخشیں میرے خیال سے خیال اچھا ہے اُس کے ترکِ وفا تک کچھ دن اور مسرور رہا جاۓ وقت تو خود کو دہرانے سے قاصر ہے میری جاں تجدیدِ چاہت […]

تنقید

شمس الرحمن فاروقی کی تنقید کا مابعدنوآبادیاتی دائرہ کار : محمد عامر سہیل

:Abstract The popular statement of Urdu criticism recognize Shams-ur-Rahman Farooqi as modernist , formalist and stylistic critic.At the same time , Farooqi has taken full advantage of postmodernism in his paractical criticism .The point is that they have included post structural , interpretive , new-historical  , reade responce critique , and post – colonial critique […]

تنقید

ڈاکٹرستیہ پال آنند بنام مرزاغالبؔ (۱۶)

خموشیوں میں تماشا ادا نکلتی ہے نگاہ دل سے ترے سرمہ سا نکلتی ہے غالبؔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ستیہ پال آنند نگاہ دل سے نکلتی ہے؟ "سرمہ سا” بھی ہے؟ نظر کا "سرمہ سا ” ہونا تو قولِ صالح ہے نظر کا "دل” سے نکلنا ؟ ۔۔۔ چہ معنیء دار د؟ حضور ، یہ بھی بتائیں کہ […]

تنقید

شمس الرحمن فاروقی کی تنقید کا مابعدنوآبادیاتی دائرہ کار : محمد عامر سہیل

Abstract: The popular statement of Urdu criticism recognize Shams-ur-Rahman Farooqi as modernist,formalist and stylistic critic.At the same time , Farooqi has taken full advantage of postmodernism in his paractical criticism .The point is that they have included post structural , interpretive,new-historical ,reade responce critique , and post-colonial critique in theoretical and practical critique.This artical highlight […]

کالم

حلقہ ارباب ذوق پاک ٹی ہاؤس کاجشن اور ڈاکٹرسعادت سعیدکافکری اثاثہ : یونس خیال

حلقہ اربابِ ذوق پاک ٹی ہاؤس لاہور کانیا سلسلہ "جشن ہائے شعراء”اس حوالے سے اہم ہے کہ یہ کسی ایک شاعریافردکوخراجِ تحسین پیش کرنے تک محدودنہیں۔یہ ادبی قبیلے کے زندہ لوگوں کازندہ پروگرام ہے۔روایت سے ہٹ کراورکسی بناوٹ یادنیاوی فوائدکے حصول کے لالچ پاک ۔۔۔ صرف اور صرف شعری قبیلے کے نمائندہ شعراء کی تحسین […]

افسانہ

ماں : ع ۔ع ۔ عالم

بدبو کے بھبھوکے، اس کے گرداگرد دو میٹر کے احاطے کو محیط تھے۔ اس کو دیکھ کر دور سے ہی راہی دور ہو جاتے تھے۔ کوئی اکا دکا راہی محویت کے عالم میں ڈوبا، اس دو میٹر کے احاطے میں جیسے ہی قدم رکھتا تو اس کے نتھنوں میں چھان کا اک زوردار حملہ ہوتا۔جس […]

تنقید

علامہ شبلی اور عطیہ فیضی … چند حقائق : ڈاکٹرمحمدالیاس الاعظمی

نصراللہ خاں [۱۹۲۰-۲۰۰۲ء] اردو کے ممتازاہل قلم اور ادیب تھے۔ ان کی زندگی اگرچہ مختلف مشاغل صحافت، تدریس اور ریڈیو کے شعبہ میں گذری ،گویا قلم ہمیشہ ان کے ہاتھ میں رہا۔ ان کو نثر نگاری کا خاص سلیقہ تھا۔ سلاست، روانی، شگفتگی اور برجستگی ان کی نثر کی خاص خوبیاں ہیں۔ ان کی دو […]

سلسہ جات

دبستانِ سرگودھا — یادیں (دوسری قسط) : پروفیسریوسف خالد

اسّی ( 80) کی دہائی میں سرگودھا ادبی سرگرمیوں کے لحاظ سے کافی حد تک غیر فعال تھا – حلقہ اربابِ ذوق تعطل کا شکار ہو چکا تھا مرکزیت ختم ہو چکی تھی – نتیجہ یہ کہ بہت سی چھوٹی چھوٹی ادبی تنظیمیں وجود میں آگئیں – جن کی سرگرمیاں نہ ہونے کے برابر تھیں […]

غزل

غزل :کاظم علی

اول  تو  تیرے بعد محبت نہیں ہوگی ہوگی بھی تو پہلی سی وہ شدت نہیں ہوگی اب جبکہ تری بزم سے ناتا نہیں کوئی سو مجھ سے تری بزم میں شرکت نہیں ہوگی اک روز تری یاد سے دامن چھڑا لوں گا اک روز تیری یاد سے وحشت نہیں ہوگی اک روز ترا نام بھی […]